Pacjentka, 18 lat, niezamężna, uczennica, kierunek techniczny.
Pacjentka przyszła do gabinetu niedługo przed egzaminem końcowym.
Uskarżała się na trudności w opanowaniu teoretycznego materiału do egzaminu, podczas gdy egzamin praktyczny nie stwarzał jej żadnych problemów. Między innymi skarżyła się na niechęć do nauki, kłopoty z koncentracją i zapamiętywaniem. Z powodu tych problemów obawiała się, że nie zda egzaminu.
Już podczas pierwszego seansu okazała się dobrym medium. Na następnym spotkaniu przyznała, że o wiele łatwiej przychodzi jej rozumienie materiału teoretycznego, zapamiętywanie go i powtarzanie w każdej chwili. Drugi seans utrwalił ten sukces. Pojawiła się u niej tak silna motywacja, że pozbyła się strachu przed egzaminem, a nawet zaczęła się cieszyć na wieczorną naukę. W ciągu następnych dwóch tygodni nic się pod tym względem nie zmieniło, a nauka przychodziła jej coraz łatwiej.
Podczas trzeciego senasu, w stanie głębokiego transu terapeuta zasugerował pacjentce, aby w razie potrzeby sama wprowadzała się w trans, by pokonać ewentualne uczucie niechęci podczas uczenia się, trudności z zapamiętywaniem i koncentracją, a przede wszystkim strach przed egzaminem.
Dzięki tej pomocy zdała egzamin końcowy z wynikiem lepszym niż oczekiwała, i bez jakiegokolwiek strachu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz