Nadejdzie czas , kiedy choroba jako efekt opacznych myśli będzie hańbą

Oldi Tube

niedziela, 27 lutego 2011

Wspaniały masaż


Dla mnie,najlepszym sposobem na rozluźnienie zesztywniałego karku jest wyobrażenie sobie, bardzo żywo i z wieloma szczegółami, że właśnie jestem masowany przez ulubioną aktorkę lub modelkę.

Kiedy jestem w domu, spędzam bardzo wiele czasu przed ekranem komputera. Jeśli trwa to zbyt długo, to sztywnieje mi kark, a mięśnie zaczynają bardzo boleć. Jedną z najszybszych metod na poradzenie sobie z tym problemem jest wyobrażenie sobie, bardzo żywo i z wielką liczbą szczegółów, że moja ulubiona aktorka lub modelka robi mi właśnie masaż karku. Pozwala mi to pozbyć się napięcia w czasie krótszym niż minuta. Oczywiście zawsze mogę wybrać opcję, w której ta dziewczyna robi mi bardziej rozległy masaż. I choć mam wiele szacunku do prawdziwego masażu terapeutycznego, to moje wyobrażone masażystki radzą sobie znacznie lepiej niż jakikolwiek prawdziwy masażysta, ponieważ zawsze mogę sobie wyobrazić, czego chcę i jak to ma być zrobione.

Brak komentarzy:

Spirala hipnotyczna