Nadejdzie czas , kiedy choroba jako efekt opacznych myśli będzie hańbą

Oldi Tube

czwartek, 10 lutego 2011

Gwałtowne powtórzenia




Gwałtowne powtórzenia to sposób afirmowania polegający na powtarzaniu po raz kolejny jakiegoś słowa czy zdania, w bardzo szybkim tempie, do momentu, aż nastąpi jakaś zmiana. Pierwszy raz użyłem tej metody, jadąc na narciarskim wyciągu krzesełkowym, kiedy zmarzały mi ręce. Wyobraziłem sobie ogień płonący w kominku i przez około pięciu minut powtarzałem:
„Moje-ręce-są-gorące - moje-ręce-są-gorące - moje-ręce-są-gorące - moje-ręce-są-gorące".
W efekcie moje dłonie stały się ciepłe jak świeżo upieczone tosty. Od tamtego czasu używam tej metody w mniej poważnych przypadkach złego samopoczucia, tak fizycznego, jak i emocjonalnego czy umysłowego. Na prowadzonych przeze mnie seminariach proszę czasem ludzi, aby powtarzali przez minutę „Czuję-się-dobrze”. Zawsze są bardzo zaskoczeni rezultatami. Nie wiem, czy ta technika dobrze się sprawdza przy poważniejszych schorzeniach. W teorii powinna pomóc, a już z całą pewnością nie zaszkodzi.

Brak komentarzy:

Spirala hipnotyczna