Nadejdzie czas , kiedy choroba jako efekt opacznych myśli będzie hańbą

Oldi Tube

sobota, 12 marca 2011

Koc wybaczenia


Dotykając dłonią chorego miejsca, mówisz do siebie: „Z czymkolwiek to nie jest powiązane, wybaczam temu całkowicie".

Koc wybaczenia jest doskonałą techniką natychmiastowego uzdrawiania, która używa słów i dotyku. Jest świetna dlatego, gdyż działa bardzo szybko i nie musisz wiedzieć, komu i co wybaczasz.
Opiera się ona na założeniu, że każda infekcja czy opuchlizna na poziomie emocji zawiera w sobie elementy poczucia winy i gniewu. Zauważ, że nie powiedziałem, iż te emocje powodują takie stany, ale że mogą one być zaangażowane w podtrzymywanie i pogłębianie danego stanu chorobowego. Jeśli uwolnisz napięcie emocjonalne, to na pewno twoje ciało będzie w stanie uzdrowić się znacznie szybciej.
Sama technika jest dziecinnie łatwa. Po prostu dotykasz palcami lub dłonią miejsca, które wymaga pomocy i mówisz do siebie: „Z czymkolwiek to nie jest powiązane, wybaczam temu całkowicie". Powtarzasz tę czynność tak długo, aż uzyskasz pozytywny rezultat, albo tak długo, jak możesz sobie na to pozwolić. Wykonując tę technikę, możesz doświadczyć różnych uczuć, takich jak dreszcze, relaksacja czy złagodzenie bólu. Im bardziej gniew i poczucie winy są przyczyną powstania danej przypadłości, tym szybciej zniknie ona bez śladu. Nawet w wypadku, kiedy te uczucia mają mało wspólnego z powstaniem problemu, efekty również będą korzystne. I tak jak powiedziałem wcześniej: nie musisz wiedzieć, z kim lub z czym związane są te emocje - po prostu dotykaj miejsca, które sprawia problemy i utrzymuj w swoim umyśle decyzję o wybaczeniu. Wybaczenie pomoże twojej podświadomości pozbyć się wielkiej ilości stresu, a dotyk dostarczy energii, którą można spożytkować do uzdrowienia. Oczywiście jeśli wiesz, kto wywołał w tobie gniew lub poczucie winy, to wybaczenie takiej osobie może znacznie wzmocnić siłę działania tej techniki. Jednym z najciekawszych przypadków, kiedy użyłem tej techniki był dzień, w którym obudziłem się z cystami na dziąsłach i ogromnym napięciem w szczęce. Zęby bolały mnie tak bardzo, że nie byłem w stanie zamknąć ust, ponieważ dotkniecie górnych zębów dolnymi nieomalże doprowadzało mnie do utraty przytomności z bólu. Oczywiście coś takiego wymagało wizyty u dentysty, a adres jednego nawet przyszedł mi do głowy, ale postanowiłem najpierw spróbować czegoś innego. Żeby od czegoś zacząć, założyłem, że tę sytuację mógł wywołać gniew. Pomyślałem więc, co mogło być przyczyną mojego gniewu i natychmiast w moim umyśle pojawił się obraz kobiety, która poprzedniego dnia zdezorganizowała mi ważne spotkanie. Wydawało mi się, że rozwiązałem tę sytuacją w sposób pokojowy, ale moje ciało pokazało mi wyraźnie, że nie doprowadziłem do harmonii, a jedynie stłumiłem swój gniew. Tak więc bardzo delikatnie położyłem palec na miejscu, w którym moja szczęka była najsilniej spuchnięta i powiedziałem coś w stylu: „Cokolwiek taka i taka osoba mi nie zrobiła, wybaczam jej kompletnie". Reakcja była tak szybka, że aż trudna do uwierzenia. Ból zniknął, a opuchlizna i ropnie zmniejszały się w oczach, z taką prędkością, że po upływie pół godziny nie było po nich śladu. Cały problem zniknął, tak jakby go w ogóle nie było. Tak więc tego dnia mój dentysta nie miał okazji na mnie zarobić, choć oczywiście i tak czasami korzystam z jego usług.
Pomimo że nie trzeba wiedzieć, kto lub co ma być obiektem wybaczenia, istnieją sposoby pozwalające na zawężenie wyborów, szczególnie w sytuacji, gdy nie potrafisz skojarzyć, kto mógł być powodem twoich negatywnych uczuć. Wielu ludzi na całym świecie, niezależnie od kultury, z jakiej się wywodzą, świadomie lub nieświadomie łączy aspekt męski i żeński z prawą i lewą stroną ludzkiego ciała. Można więc założyć, że jeśli dane schorzenie znajduje się po prawej stronie ciała, to ma ono związek z relacjami osoby chorej wobec mężczyzn, a jeśli po lewej, to chodzi o emocjonalne stany dotyczące kobiet. Zauważyłem również, że konflikt emocjonalny z silną kobietą może ulokować się częściowo po prawej stronie ciała, a konflikt emocjonalny ze zniewieściałym mężczyzną może częściowo objawiać się w lewej. Jeśli więc pracujesz nad schorzeniem, które można przypisać jakiejś określonej części ciała, to warto, abyś pomyślał o tej zależności i po prostu zobaczył, co przyjdzie ci do głowy. W wypadku moich problemów z zębami głównie bolała mnie lewa strona szczęki. W wypadku mongolskiej szamanki, której pomagałem poradzić sobie z infekcją w prawym oku, był to problem z inną szamanką, o bardzo silnej osobowości. Niezależnie od innych rzeczy warto jest wziąć pod uwagę, że praktycznie każde niedomaganie czy choroba, na poziomie emocjonalnym łączą się z gniewem lub poczuciem winy, co powoduje, że warto jest uwolnić wszelkie te emocje, zanim jeszcze sięgnie się po inne techniki. W najgorszym wypadku spowoduje to, że inne użyte techniki będą bardziej skuteczne i zadziałają szybciej.

Brak komentarzy:

Spirala hipnotyczna