Nadejdzie czas , kiedy choroba jako efekt opacznych myśli będzie hańbą

Oldi Tube

czwartek, 31 marca 2011

Załącznik do pikopiko


Weź wdech, utrzymując uwagę na czymś na zewnątrz ciebie, co posiada jakieś cechy, których pragniesz. Wydychając powietrze, skieruj swą uwagę na miejsce w twoim ciele, które potrzebuje Tej cechy. Możesz sobie również wyobrazić miniaturę danego przedmiotu w tym miejscu ciała. Utrzymuj w umyśle intencję odpowiedniego efektu. Prowadząc seminarium w Londynie, w trakcie przerwy wybrałem się z moimi uczniami na spacer po parku. Jeden z nich powiedział mi, że ma bardzo ostry ból w plecach, który nie pozwala mu się pochylić więcej niż dziesięć stopni do przodu. Właśnie wiał dosyć silny wiatr. Rozejrzałem się dookoła i spostrzegłem, że liście na dębie kołyszą się i zginają. Ponieważ ten uczeń poznał wcześniej opisaną tu technikę, poprosiłem go, aby skoncentrował uwagę na tych liściach. Po około piętnastu minutach koncentrowania się na nich i wyobrażania sobie, że takie właśnie giętkie liście znajdują się w jego plecach, uczeń wrócił do mnie i zademonstrował mi, że jest w stanie pochylić się bez najmniejszego problemu o całe dziewięćdziesiąt stopni.
Przy innej okazji, w dzień po przeprowadzce, kiedy nosiłem duże meble, obudziłem się z zesztywniałym karkiem. Ciągle leżąc w łóżku, puściłem ulubioną muzykę i zastosowałem tę technikę, przy wdechu koncentrując się na źródle muzyki, przy wydechu na moim zesztywniałym karku, wyobrażając sobie jednocześnie, że muzyka rozbrzmiewa w moim ciele. Po mniej więcej półgodzinie cała sztywność zniknęła. Z punktu widzenia uzdrawiania do koncentrowania się na nich nadają się wszelkie obiekty, które się poruszają, roztapiają lub rozpuszczają, wszystko to, co jest spokojne i ciche, oraz wszystko to, co jest silne i przepełnione energią.

Brak komentarzy:

Spirala hipnotyczna