Nadejdzie czas , kiedy choroba jako efekt opacznych myśli będzie hańbą

Oldi Tube

piątek, 8 października 2010

Opanowanie pięciu kroków haipule


W ceremonii haipule twój osobisty zamiar ma podobne znaczenie jak zamiar uczestników badań w Princeton, ponieważ ty również chcesz wykorzystać wewnętrzną siłę swojej świadomości, by wpłynąć na świat zewnętrzny. Zobaczysz, że trzeci i czwarty krok (w których deklarujesz swój zamiar i na zakończenie wysyłasz go) zawiera wskazówki występujące w opisanych poprzednio projektach badawczych, w których chodziło o panowanie ducha nad materią.
Jednak w tym miejscu kończą się podobieństwa. Badania w Princeton miały wykazać, iż niewyszkolona, „naiwna” osoba za pomocą działania swojej świadomości może spowodować małą zmianę w świecie zewnętrznym. Natomiast my chcemy zademonstrować, do czego zdolny jest dobrze wykształcony mistrz.
Dwa pierwsze kroki mogą służyć jako przygotowanie, ponieważ dopiero później formułujesz swój zamiar odnośnie tego, co chcesz zmienić w swoim życiu. Jednak w manifestacyjnym procesie huny dwa pierwsze kroki spełniają ważną funkcję wczucia się, która w pełni uaktywnia ludzką świadomość, zanim wykorzysta ona swoją moc.


Zaklinanie Wyższego Ja (Akua lani)


W poprzednich postach nauczyliśmy się harmonizowania i jednoczenia naszego fizycznego, instynktownego Ja (Ku) ze świadomą, kreatywną jaźnią Lono, aby na zakończenie rozszerzyć postrzeganie i włączyć do naszej świadomości także głębokie,
duchowe Ja-Akua lani. Ale jak to praktycznie wykonać? Jako część dalszego procesu nauczania powtórzmy jeszcze raz tę technikę:


Pierwszy oddech: Koncentruj się na tym, jak powietrze wpływa i wypływa przez nos.
Drugi oddech: Świadomie dostrzegaj przy tym ruchy klatki piersiowej i brzucha.
Trzeci oddech: Poszerz również swoją koncentrację, aby postrzegać także bicie serca lub puls.
Czwarty oddech: Uświadom sobie w tym momencie całe swoje ciało.
Piąty oddech: Powiedz w czasie wydechu: „Jestem otwarty na doświadczenie mojego Wyższego Ja, Akua lani w środku mojej osobowości”.
Szósty oddech: Powiedz w czasie wydechu: „Jestem gotowy na odebranie wyższych poznań i jasnych myśli dotyczących sensu mojego życia”.


Proces, w którym harmonizujesz Ku i Lono, po czym prosisz Wyższe Ja o głęboki pokój, poznanie i urzeczywistnienie celu, jest zawsze pierwszym krokiem skutecznego haipule.
Dawni kahuni wiedzieli, iż indywidualna ludzka świadomość powinna otworzyć się i stopić z duchową świadomością, która wykracza poza naszą indywidualną świadomość, jeśli chcemy zdobyć wyższą wiedzę i naprawdę wpływać na świat zewnętrzny.
Pamiętaj o tym, że w zależności od twoich religijnych przekonań możesz zwrócić się do każdej wyższej istoty za pomocą dowolnego imienia. Spójrz na własne duchowe centrum, które opiera się na twojej własnej duchowej praktyce. Gdy odwrócisz uwagę świadomości od ciągłego przepływu myśli i skierujesz ją na swoje głębokie, wewnętrzne jestestwo, wtedy możesz podnieść poziom kreatywnej energii służącej manifestacji.

Brak komentarzy:

Spirala hipnotyczna