Nadejdzie czas , kiedy choroba jako efekt opacznych myśli będzie hańbą

Oldi Tube

sobota, 6 listopada 2010

Pozytywne nastawienia



Dopiero, gdy zrozumiemy, jak ważna jest każda myśl na temat tego, co spotyka nas w życiu, wtedy oczywiście zaczniemy zwracać uwagę na nasze myśli. Jak często w ciągu dnia patrzysz na ludzi i wysyłasz im przy tym negatywne myśli? Jak często martwisz się w czasie pracy zamiast koncentrować na pozytywnych sprawach? I w końcu: jak często popadasz w pesymizm odnośnie pieniędzy i bogactwa, zamiast myśleć o czymś pozytywnym, co mogłoby dopomóc w osiągnięciu dobrobytu? Gdy nabrałeś już ogólnego pojęcia o wartości pozytywnych przekonań, przedstawię ci teraz listę najważniejszych przekonań lub zasad huny, które być może będziesz chciał włączyć do swego nowego systemu przekonań, aby dzięki temu osiągnąć jak najlepsze wyniki za pośrednictwem ceremonii haipule. Bardzo ważną rzeczą jest, abyś często przekazywał te zasady Ku, przede wszystkim w głębokim stanie świadomości haipule. Dzięki temu nowe przekonania wejdą w rezonans z każdą cząstką twego bytu, co jest prawdziwym przyrostem mocy. W ciągu następnych tygodni koncentruj się przede wszystkim na poniższej liście. Czytaj tego posta aż na trwałe przyjmiesz do serca i ducha siedem poniższych zasad:


Przekonania huny dotyczące dobrobytu:


1. Moje myśli współtworzą cały mój świat.
2. Nie istnieją granice tego, co mogę osiągnąć w życiu.
3. Wpływam na wszystko, na co kieruję moją uwagę.
4. Wszystko dzieje się w chwili obecnej.
5. Kocham siebie samego i znajduję się w harmonii ze wszystkimi ludźmi.
6. Moja osobista siła pochodzi z mojego duchowego centrum.
7. Jestem otwarty na wszystkich ludzi, z którymi dążę do mojego celu.

Brak komentarzy:

Spirala hipnotyczna