Nadejdzie czas , kiedy choroba jako efekt opacznych myśli będzie hańbą

Oldi Tube

czwartek, 14 października 2010

Ćwiczenie mana'o - Ustalenie jednoznacznego zamiaru


Po oddychaniu ha! i ćwiczeniu pikopiko służącemu podnoszeniu poziomu energii twoje myśli powinny się teraz uspokoić. Jeśli jednak tak się nie stanie, ponownie skoncentruj się na oddechu, uderzeniach serca i świadomości całego ciała.
Wykonaj teraz swobodny oddech. Aby uświadomić sobie cel ceremonii, w czasie wydechu wypowiedz w myślach na przykład takie zdanie: Jestem otwarty na odebranie wiadomości od mojego Wyższego Ja.
Podczas wdechu w dalszym ciągu zwracaj uwagę na oddech, bicie serca i świadomość całego ciała. Poszerz także postrzeganie, aby przyjąć do centrum swojej osobistej świadomości również obecność Akua lani.
Przy następnym wydechu powiedz sobie: Jestem otwarty na odebranie wiadomości od mojego Wyższego Ja.
Gdy wykonasz kolejny wdech, otwórz się na nowe myśli lub wizje odnośnie tego, w jaki sposób możesz polepszyć swoje życie.
Po kilku minutach spokojnego i rytmicznego oddychania prawie zawsze zauważysz, iż w myślach krystalizuje się nowy zamiar. Na początku może być to fizyczne uczucie, później obraz lub myśl, które będą wyrazem intuicyjnie przekazanej informacji.
Ważne jest przy tym, abyś bezkrytycznie otwarzył się na wszystko, co do ciebie dotrze.
Odkryj to, czego naprawdę chcesz, by polepszyć swoje życie. Niech twoje osobiste myśli staną się jednością z wyższą mądrością Akua lani. Otwórz się, aby poznać swoje wyższe
mana 'o.

Brak komentarzy:

Spirala hipnotyczna