Nadejdzie czas , kiedy choroba jako efekt opacznych myśli będzie hańbą

Oldi Tube

niedziela, 24 października 2010

Odkrycie obciążających przekonań



Pierwszy krok w procesie uwalniania się polega na przeniesieniu się do poszerzonego stanu świadomości haipule, zanim jeszcze zaczyna się właściwe usuwanie projekcji. Z punktu widzenia huny, budzi się wtedy twój umysł Lono, który rozpoznaje określone negatywne przyzwyczajenia, które rozwinęły się w ciągłe strumienie myśli. Ku utrzymuje je w przekonaniu, iż w jakimś sensie są użyteczne.
Proces uwalniania pozwala nam spojrzeć na nasze przyzwyczajenia w świetle Wyższego Ja. Dzięki temu w zintegrowanym stanie świadomości możemy stwierdzić, iż negatywne nastawienia nie przynoszą nam żadnej korzyści i pozbyć się ich. Decydujące znaczenie ma przy tym fakt, że to nagłe poznanie z punktu widzenia huny możliwe jest tylko wtedy, gdy nasze wyższe, duchowe Ja, Akua lani, będzie świadomie włączone do postrzegania Ku-Lono.


Identyfikowanie negatywnego przekonania lub nastawienia:


l. Usiądź na dziesięć minut, weź do ręki długopis i papier. Usadów się wygodnie w miejscu, gdzie znajdziesz trochę spokoju i ciszy. Wykonaj medytację haipule, która prowadzi do całościowego postrzegania ciała (wcześniejsze posty), i otwórz się na uzdrawiające informacje ze strony Wyższego Ja.
2. Skoncentruj się teraz na określonej osobie, sytuacji, organizacji lub innym aspekcie świata zewnętrznego, który często cię złości lub wywołuje strach, wrogość lub inne negatywne emocje. Ważne przy tym jest, że chodzi tutaj o negatywną emocjonalną energię ogarniającą cię za każdym razem, gdy myślisz lub spotykasz się z daną sytuacją albo osobą.
Silna reakcja jest dowodem na to, że twoje wewnętrzne Ja zainwestowało coś osobistego w to negatywne uczucie.
3. Zadaj sobie teraz mały, lecz istotny dla sprawy trud i zapisz na papierze, o jaką osobę lub sytuację chodzi, jakie uczucia w tobie budzi, dlaczego tak się dzieje i co powinna zrobić, aby polepszyć sytuację. Podstawowy schemat do tego wygląda następująco:


Stwierdzenie, kto lub co mnie złości


Ta osoba lub organizacja itd........................ (nazwa) budzi we mnie uczucie ........... (złości, strachu, smutku, zmieszania...), ponieważ .................................
Ważne jest zapisanie myśli, ponieważ świadomość właśnie na progu samopoznania zrobi wszystko, aby przeszkodzić ci w odkryciu prawdy o samym sobie, zakładając, iż nie będziesz potrafił jej poznać i odpowiednio się nią zająć.


A oto kilka przykładów uwydatniających podstawową ideę:


l. Joe zasmuca mnie i denerwuje, ponieważ niedostatecznie mnie kocha.
2. Bank światowy denerwuje mnie, ponieważ niedostatecznie troszczy się o świat.
3. Kathy rani moje uczucia, ponieważ za mało pracuje w celu zdobycia pieniędzy na utrzymanie nas.
4. Przemysł rozrywkowy denerwuje mnie, ponieważ ciągle konfrontuje mnie z dużą ilością seksu.
5. Josh jest odrażający, ponieważ ciągle chce udowodnić, że jest lepszy niż inni.

1 komentarz:

Magda pisze...

pozytywny blog!

Spirala hipnotyczna